Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (12)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Voskoglou M$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
1.

Voskoglou M. Gr. 
Fuzzy numbers as an assessment tool in the apos/ace instructional treatment for mathematics [Електронний ресурс] / M. Gr. Voskoglou // Фізико-математична освіта. - 2016. - Вип. 1. - С. 29-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2016_1_5
Використано комбінацію методів трикутних нечітких чисел (TFNs) та центра тяжіння (COG) як техніки дефазифікації для оцінки знань і навичок студентів універистету у процесі навчання математики у межах APOS/ACE.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.03 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Voskoglou M. Gr. 
Use of fuzzy numbers for assessing the acquisition of the Van-Hiele levels in geometry [Електронний ресурс] / M. Gr. Voskoglou // Фізико-математична освіта. - 2016. - Вип. 4. - С. 9-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2016_4_3
Відомо, що студенти стикаються з багатьма труднощами в побудові доведення теорем і розв'язання задач евклідової геометрії. Теорія ван Хіеле передбачає, що студенти проходять 5 рівнів зростаючої структурної складності. Було доведено іншими дослідниками, що ці рівні характеризуються безперервним переходами між послідовними рівнями. Природно, існує деяка нечіткість у поданні вчителя про ступінь засвоєння студентами кожного рівня, що свідчить про те, що принципи нечіткої логіки можна було б використовувати для оцінки студентських геометричних навичок мислення. Комбінація методів трикутних нечітких чисел і Центру Ваги (COG) застосовано для оцінки. Показано, що використання індексу Яджера замість методу COG призводить до тих самих висновків. Наведено приклади, які ілюструють результати.
Попередній перегляд:   Завантажити - 987.755 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Voskoglou M. Gr. 
A Note On The Graphical Representation Of The Derivatives [Електронний ресурс] / M. Gr. Voskoglou // Фізико-математична освіта. - 2017. - Вип. 2. - С. 9-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2017_2_3
Надано альтернативне визначення поняття похідної, в якому не використовується поняття межі. Це визначення базується на ідеї Декарта для обчислення нахилу дотичної до кривої в точці і є справедливим для всіх алгебричних функцій. Каратеодорі розширив це визначення до загального визначення похідної в термінах неперервності. Проте, хоча це визначення успішно використовувалося багатьма німецькими математиками, воно не було широко відомим у міжнародній літературі і не використовувалося у шкільних підручниках. Описано методи обчислення похідної функції y = f (x) в точці за допомогою підібраної таблиці значень функції y = f (x) та методи побудови графіка похідної функції y = f'(x) за графіком функції y = f (x), а не за її формулою. Ці методи базуються на графічному представленні похідної, що можна активно використовувати у навчанні.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.238 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Voskoglou Michael Gr. 
Current Problems And Future Perspectives Of Mathematics Education [Електронний ресурс] / Voskoglou Michael Gr. // Фізико-математична освіта. - 2018. - Вип. 3. - С. 13-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2018_3_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.067 Mb    Зміст випуску     Цитування
5.

Voskoglou M. Gr. 
Management of fuzzy data in education [Електронний ресурс] / M. Gr. Voskoglou // Фізико-математична освіта. - 2019. - Вип. 1. - С. 13-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2019_1_4
Кілька років тому унікальним інструментом в руках учених для обробки ситуацій невизначеності, які часто з'являються в проблемах науки, техніки і повсякденного життя, була теорія ймовірності. Однак тепер теорія нечітких множин, ініційована Заде в 1965 р., а також її розширення та узагальнення надали нову динаміку цій галузі. У ході дослідження використано математичні маетоди аналізу. Розроблено модель для обробки нечітких даних, що з'являються в галузі освіти. Модель базується на розрахунках можливостей профілів, що беруть участь у відповідних ситуаціях, які, на думку британського економіста Шеккла і багатьох інших дослідників, є більш придатними, ніж нечіткі ймовірності для вивчення поведінки людини. Наведено застосування навчального класу для вивчення математики, що ілюструє важливість моделі на практиці. В подальших дослідженнях загальну модель розширено для вивчення об'єднаних результатів оцінки нечітких даних, отриманих із двох (або більше) різних джерел, і наведено приклад, який підкреслює корисність цього розширення для реальних ситуацій в освіті. Зроблено висновки, що управління та оцінка нечітких даних, отриманих механізмами експлуатації великих і складних систем, є дуже важливою для реального життя та наукових застосувань. Розроблена модель надає можливість оцінити такого роду дані з точки зору відповідних ступенів і можливостей участі. Приклад процесу вивчення предмета в навчальному класі та приклад дослідження ринку ілюструють застосовність і корисність моделі в практичній площині. Загальний характер запропонованої моделі надає змогу застосовувати її до інших людських і машинних дій, що і є однією з головних цілей для подальших досліджень.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.058 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Voskoglou M. Gr. 
A Markov chain representation of the "5 E’s” instructional treatment [Електронний ресурс] / M. Gr. Voskoglou // Фізико-математична освіта. - 2019. - Вип. 3. - С. 7-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2019_3_3
Соціально-конструктивні теорії навчання стали дуже популярними у викладання математики протягом останніх десятиліть. "5 E" - це навчальна модель, заснована на принципах соціального конструктивізму, що останнім часом стала дуже популярною при викладання математики, особливо в шкільній освіті. Кожен із "5 E" описує окремий етап навчання, який починається з літери "E" - Займайтесь, Досліджуйте, Пояснюйте, Розробляйте, Оцінюйте. Залежно від реакцій учнів, існують переходи вперед або назад між трьома середніми фазами (Досліджуйте, Пояснюйте, Розробляйте) моделі "5 E" під час навчального процесу. Модель "5 E" дозволяє учням та викладачам здійснювати спільну діяльність, використовувати, будувати на основі попередніх знань та досвіду нові знання, постійно оцінювати своє розуміння концепції. Для математичного зображення моделі "5 Е" намагаємося застосувати поглинаючий ланцюг Маркова на його фазах. Ланцюг Маркова - це стохастичний процес, який рухається послідовно кроками (фазами) через набір станів і має одно крокову пам'ять. Введено кінцевий ланцюг Маркова, що має в якості Si відповідні фази Ei, i = 1, 2, ..., 5, навчальної моделі "5 Е". Представлено застосування моделі "5 E" до роботи в аудиторії з класом, що ілюструє корисність цієї моделі на практиці. Апробація такого застосування відбулася нещодавно в Вищому технологічному навчальному інституті Західної Греції для вивчення поняття похідної у групи студентів, майбутніх інженерів, на перших курсах. Висновки: представлення моделі "5 E" за допомогою ланцюга Маркова є корисним інструментом для оцінювання труднощів студентів під час навчального процесу. Застосування ланцюга Маркова є корисним і з позиції реорганізації планів викладача щодо викладання того ж предмета в майбутньому.
Попередній перегляд:   Завантажити - 353.846 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Voskoglou M. 
Machine learning techniques for teaching mathematics [Електронний ресурс] / M. Voskoglou, A. Salem // Фізико-математична освіта. - 2020. - Вип. 2. - С. 17-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2020_2_5
Відомі мислителі нашого часу говорять про майбутню нову індустріальну революцію, яка характеризуватиметься розвиненим Інтернетом речей та енергії та керованими через неї кіберфізичними системами. Немає сумнівів, що наші студенти повинні вміти використовувати потенціал, який нові цифрові технології можуть принести для вдосконалення їх навичок. Дана стаття має оглядовий характер. Використано методи аналізу існуючих досліджень з даної проблематики. Приділено увагу ролі машинного навчання та вивчення математики для освіти в майбутній епосі нової промислової революції. Наведено огляд традиційних теорій і методів навчання математики. Досліджено можливості використання комп'ютерів і додатків штучного інтелекту в навчанні математики. Обговорено переваги та недоліки машинного відносно традиційного навчання, а також перспективи подальших досліджень з цього питання.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.394 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Voskoglou M. 
Modes Of Thinking In Problem Solving [Електронний ресурс] / M. Voskoglou // Фізико-математична освіта. - 2020. - Вип. 3(1). - С. 11-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2020_3(1)__4
Вирішення проблем впливає на наше повсякденне життя прямим чи опосередкованим чином протягом століть. Способи мислення, що використовуються при вирішенні проблем, є актуальним предметом дослідження. Використані методи аналізу засновані на синтезі вже відомих досліджень і відповідних прикладів. Вивчено роль статистичного мислення при вирішенні проблем, де проблема сприймається у широкому розумінні (не лише математичні проблеми). Наголошено щодо Байєсового мисленню, значення якого у повсякденному житті та науці застосовується повністю лише нещодавно. Обговорено інші 2 основні способи мислення, що використовуються при вирішенні проблем, - критичне та обчислювальне. Зроблено висновки, що вирішення проблем - це складний пізнавальний процес, який для досягнення успіху обумовлює інтегроване використання кількох способів мислення. Ці способи, крім простого спонтанного мислення, включають критичне, статистичне та обчислювальне мислення.
Попередній перегляд:   Завантажити - 987.107 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Voskoglou M. Gr. 
Neutrosophic assessment of student mathematical skills [Електронний ресурс] / M. Gr. Voskoglou // Фізико-математична освіта. - 2023. - Т. 38, № 2. - С. 22-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2023_38_2_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 619.855 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського